Dostawa w 48h
Zwrot do 14 dni

Regulamin

REGULAMIN SKLEPU TRAFOS.PL

I.. Rejestracja w sklepie

II. Koszyk i zamówienia

III. Potwierdzanie zamówień

IV. Realizacja zamówienia

V. Ceny

VI. Sposoby płatności

VII. Wysyłka towaru

VIII. Anulowanie zamówienia

IX. Reklamacje

X. Gwarancja

XI. Zwrot towaru

XII. Ochrona danych osobowych

XIII. Właściciel sklepu trafos.pl

XIV. Zastrzeżenia

I. Rejestracja

Aby móc kupować w sklepie trafos.pl, musisz się zarejestrować lub złożyć e-mailowe zamówienie. Wypełnij Formularz Rejestracyjny zawierający informacje niezbędne do realizacji zamówienia (tj. imię i nazwisko, adres, telefon, e-mail), lub przyślij na adres sklep@trafos.pl e-maila zawierającego te dane oraz wykaz zamawianych produktów znajdujących się w ofercie sklepu wraz z podaniem wybranej przez siebie formy zapłaty i wysyłki towaru. Wypełnienie Formularza Rejestracyjnego nie zobowiązuje do składania zamówień.

II. Koszyk i zamówienia

Decydując się na składanie zamówień nie poprzez bezpośredni kontakt e-mailowy uwzględnij, że na stronach sklepu przy każdym produkcie znajduje się przycisk „dodaj do koszyka”. Należy kliknąć na ten przycisk, aby dany produkt znalazł się w koszyku z zakupami. Zawartość koszyka ukazuje się za każdym razem, gdy wkłada się do niego kolejny produkt. Można ją też w każdej chwili zobaczyć klikając na „przejdź do koszyka” w polu „Twój koszyk” w prawym górnym rogu strony. Dzięki temu można na bieżąco kontrolować swoje zakupy. W każdej chwili można zmienić ilość zamawianych produktów lub zrezygnować z nich całkowicie. Aby zrealizować swoje zamówienie, należy wybrać formę płatności i dostawy, po czym kliknąć na przycisk „dalej”. Pojawi się strona umożliwiająca korektę danych płatnika („dane bilingowe”) i miejsca dostawy („dane do wysłania”). Jeżeli nie ma potrzeby ich korekty, należy kliknąć przycisk „dalej” przechodząc do podsumowania zamówienia (w przypadku zaś konieczności zmiany ww. danych, należy kliknąć odpowiadający im odnośnik „zmień” i postępować zgodnie z instrukcjami). W ciągu kilku minut kupujący otrzyma e-mail z listą zakupionych towarów. UWAGA! Jeżeli w otrzymanym e-mailu znajduje się jakikolwiek błąd związany z ilością zamawianego towaru bądź danymi adresowymi, prosimy o niezwłoczną informację pod adres sklep@trafos.pl (z podaniem numeru zamówienia w tytule wiadomości).

III. Potwierdzanie zamówień

W ciągu 1 dnia roboczego od momentu złożenia zamówienia wysyłamy e-mail z informacją o statusie realizacji lub z prośbą o potwierdzenie zamówienia. Sklep trafos.pl zastrzega sobie prawo do opóźnienia wysyłki towaru w przypadku podejrzeń co do prawdziwości zamówienia oraz wówczas, gdy nie uda się go potwierdzić. Potwierdzenie zamówienia może być wysłane e-mailem przez sprzedającego lub dokonane telefoniczne. Zamówienie, którego nie uda się potwierdzić w ciągu dwóch dni roboczych może nie zostać zrealizowane. Uwaga ta dotyczy szczególnie nowych klientów sklepu trafos.pl.

IV. Realizacja zamówienia

Zamówienia przyjmujemy przez 7 dni w tygodniu, a realizujemy je we wszystkie dni robocze w godzinach 10.00-17.00.

Do zawarcia umowy sprzedaży towarów oferowanych w sklepie trafos.pl dochodzi po przejściu procedury weryfikacji składanego zamówienia i przekazaniu przesyłki z zamówionym towarem przewoźnikowi lub z chwilą jego osobistego odbioru w siedzibie sprzedającego.

Realizujemy zamówienie w ciągu 1 dnia roboczego od momentu jego potwierdzenia. Jeżeli sprowadzenie zamówionych przez Ciebie towarów zajmie nam więcej czasu, nasi handlowcy poinformują o dłuższym terminie realizacji zamówienia.

V. Ceny

Podane w sklepie ceny są cenami brutto, czyli zawierają podatek VAT. Ceny podawane są w złotówkach. Wszystkie ceny są aktualne.

VI. Sposoby płatności

Istnieją trzy możliwe sposoby płatności:

1. Przelew

Dokonanie płatności przelewem jest równoznaczne z potwierdzeniem zamówienia i zobowiązuje sprzedającego do natychmiastowej jego realizacji. Kwota przelewu widoczna jest w koszyku a także w e-mailu przesyłanym po złożeniu zamówienia. W tytule przelewu należy koniecznie umieścić identyfikator zamówienia, albowiem jego brak może spowodować opóźnienia w jego realizacji.

2. Pobranie

Towar wysyłamy za pobraniem wybraną przez nas firmą kurierską lub za pośrednictwem Poczty Polskiej). Należną kwotę zamawiający wpłaca listonoszowi lub kurierowi w momencie odbierania przesyłki. Jest to najszybsza forma realizacji zamówienia.

3. Gotówką w siedzibie sprzedającego.

Sposób płatności wybierany jest w ostatnim oknie formularza zamówienia.

VII. Wysyłka towaru

Towar dostarczany jest przez firmę kurierską lub Pocztę Polską. Przesyłki dzielimy na dwie grupy:

* Płatne (przy płatności przelewem z góry lub za pobraniem).
* Bezpłatne – dla zamówień o wartości co najmniej:
1. 600 zł i płatności przelewem,
2. 800 zł – niezależnie od formy płatności,

Zamówiony towar zostanie wysłany na adres podany jako adres dostawy.

Uwaga:

* kontaktowy numer telefonu jest bardzo pomocny przy wysyłce firmą kurierską – bardzo prosimy o odpowiednie wypełnienie formularza rejestracyjnego;
* przy odbiorze przesyłki należy bezwzględnie sprawdzić dokładnie stan opakowania transportowego, by wykluczyć ewentualne jego mechaniczne uszkodzenia, zawilgocenie itp. Jeżeli opakowanie zostało zniszczone w sposób mogący mieć wpływ na stan techniczny urządzenia, należy otworzyć przesyłkę w obecności przewoźnika i sprawdzić, czy towar nie ma widocznych uszkodzeń. Jeżeli stwierdzone zostaną jakiekolwiek uszkodzenia towaru wynikłe z niewłaściwego transportu przesyłki, należy w obecności przewoźnika spisać stosowny protokół uszkodzenia. Pamiętaj, że odebranego od przewoźnika towaru nie można mu zwrócić.

Terminy doręczeń przesyłek:

1. Poczta Polska deklaruje doręczanie przesyłek priorytetowych w terminie 1-3 dni roboczych; a zwykłych w terminie 2-14 dni. W przypadku nieodebrania przesyłki bezpośrednio od listonosza zostawiane jest awizo. Przesyłkę taką należy we własnym zakresie odebrać we wskazanym w treści awizo urzędzie pocztowym.

2. Przesyłki kurierskie dostarczane są standardowo następnego dnia roboczego w godzinach 9-14. Istnieje możliwość dostawy w dni wolne od pracy oraz w godzinach niestandardowych (za odpowiednią dopłatą zgodną z cennikiem firmy kurierskiej). Dokładną godzinę odbioru przesyłki można ustalić telefonicznie z najbliższym oddziałem firmy kurierskiej, podając numer listu przewozowego. Jeśli kurier nie zastanie nikogo pod adresem dostawy, zostawiane jest awizo. Przesyłkę można wówczas odebrać w oddziale firmy kurierskiej – lub spróbować umówić się z biurem obsługi klienta firmy kurierskiej na ponowną dostawę.

Przypominamy, że nie mamy wpływu na terminowość wywiązywania się z przewozu przez przewoźników.

VIII. Anulowanie zamówienia

Anulowanie zamówienia możliwe jest tylko wówczas, gdy nie zostało ono jeszcze zrealizowane. W tym celu należy zalogować się do panelu zamówień na stronie trafos.pl i anulować zamówienie. Jeśli zamówienie jest już w trakcie realizacji należy wysłać e-mail do osoby realizującej zamówienie pod adres podany w panelu zamówień podając w tytule identyfikator zamówienia lub zadzwonić do handlowca realizującego zamówienie. Nie możemy anulować zamówienia, które zostało już wysłane.

IX. Reklamacje

1. Wszystkie oferowane towary podlegają przed wysłaniem kontroli technicznej.
2. W przypadku otrzymania towaru posiadającego wady techniczne prosimy o natychmiastowy kontakt z naszą firmą (e-mail, telefon, fax) w celu uzgodnienia sposobu reklamacji oraz otrzymania identyfikatora serwisowego, który należy każdorazowo podawać w procesie reklamacji.
3. O ile wskutek dokonanej reklamacji nie zostanie wskazany inny adres do odesłania reklamowanego towaru winien on zostać odesłany do Trafos s.c., ul. Artura Grottgera 4A/12, 60-757 Poznań.
4. Przesyłka z reklamowanym towarem powinna zawierać dokładny opis reklamacji oraz adres zwrotny z kontaktowym numerem telefonu lub adresem e-mail. Podanie tych danych usprawni procedurę reklamacyjną

Uwaga: nie przyjmujemy przesyłek odesłanych do nas za pobraniem. Odesłanie przesyłki bez wskazanie identyfikatora serwisowego może niepotrzebnie utrudnić i przedłużyć procedurę załatwiania reklamacji.

X. Gwarancja

Sprzedający nie udziela żadnych gwarancji ponad te jakie dla sprzedawanych produktów oferuje ewentualnie producent lub importer sprzedawanej rzeczy. Okoliczność objęcia sprzedawanego towaru taką gwarancją jest każdorazowo ujawniana w opisie sprzedawanego przedmiotu. Szczegóły udzielanej w takich przypadkach gwarancji każdorazowo wynikają z treści dokumentu gwarancyjnego dołączanego do sprzedawanego produktu.

XI. Zwrot towaru

Konsument ma prawo zrezygnować z zakupionego towaru w ciągu 14 dni od daty jego wydania. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.
Zwrot przyjmiemy tylko wtedy, gdy produkt nie był używany (nie nosi śladów użytkowania) ani nie został w żaden sposób uszkodzony, dotyczy to również oryginalnego opakowania. Zwrócony towar należy bezpiecznie zapakować, dołączyć paragon oraz wypełnione oświadczenie o odstąpieniu od umowy. Gwarantujemy zwrot wartości produktu. Pieniądze zwrócimy przekazem pocztowym lub na wskazane konto bankowe.

Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje w wypadkach:
a/ dotyczących nagrań dźwiękowych i wizualnych oraz zapisanych na informatycznych nośnikach danych po usunięciu przez konsumenta ich oryginalnego opakowania,

b/świadczeń o właściwościach określonych przez konsumenta w złożonym przez niego zamówieniu lub ściśle związanych z jego osobą,

c/ świadczeń, które z uwagi na ich charakter nie mogą zostać zwrócone lub których przedmiot ulega szybkiemu zepsuciu,

d/ dostarczania prasy.

XII. Ochrona danych osobowych

Dane osobowe są przetwarzane przez właściciela i operatora sklepu trafos.pl z zachowaniem wszelkich wymogów bezpieczeństwa oraz wymogów prawa ze szczególnym uwzględnieniem treści ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o Ochronie Danych Osobowych (Dz.U. z 2002 r., Nr 101, poz. 926 ze zm.). Dane osobowe nie będą udostępniane osobom trzecim. Nie będą one również wykorzystywane do wysłania jakichkolwiek niezamówionych materiałów reklamowych. Podanie danych osobowych ma charakter dobrowolny, klientowi przysługuje prawo do ich wglądu, jak również możliwość ich poprawiania i usuwania. Podanie danych osobowych jest jednak niezbędne do realizacji zamówienia.

XIII. Właścicielem i operatorem sklepu trafos.pl jest :

tworzona przez:

1. Marię Skalec, przedsiębiorcę zarejestrowanego przez Prezydenta Miasta Poznania w ewidencji działalności gospodarczej pod nr S29602,
2. Longina Skalec, przedsiębiorcę zarejestrowanego przez Prezydenta Miasta Poznania w ewidencji działalności gospodarczej pod nr S29601,

spółka

Trafos spółka cywilna Maria Skalec, Longin Skalec z siedzibą w Poznaniu przy ulicy Artura Grottgera 4A/12 posiadająca numer identyfikacji podatkowej 779-20-82-039, REGON nr 639648143

Dane adresowe i kontaktowe:

Trafos s.c.
ul. Artura Grottgera 4A/12
60-757 Poznań

tel. 61/865 96 46, tel./fax 61/865 84 44
e-mail: sklep@trafos.pl
Konto bankowe Inteligo:
74 1020 4027 0000 1002 1827 4771

XIV.

Sprzedający podejmuje niezbędnych starań, aby Regulamin odpowiadał wszelkim wymogom dotyczącym ochrony konsumentów. Jednak przepisy, jak i orzecznictwo sądowe i poglądy organów ochrony konsumentów ulegają zmianie. Dlatego, jeśli jakikolwiek przepis Regulaminu jest sprzeczny z bezwzględnie obowiązującymi przepisami o ochronie konsumentów, a Klient jest konsumentem, przepis ten nie wiąże Klienta. W jego miejsce stosować należy najbliższe temu przepisowi przepisy prawa powszechnie obowiązującego. Jeśli zdaniem Klienta jakiś przepis Regulaminu narusza przepisy o ochronie konsumentów, należy poinformować o tym Sprzedającego poprzez zgłoszenie na adres email: sklep@trafos.pl; Sprzedający przeanalizuje problem i jeśli dojdzie do wniosku, iż tak jest w istocie, zobowiązuje się takie postanowienie usunąć.

Bądź na bieżąco zapisz się do Newslettera

    ×

    Od dodania produktu do koszyka dzieli Cię już tylko jeden mały krok!

    Wybierz interesującą Cię ilość:

    Ilość:

    - +

    Łącznie (brutto)

    Dodaj do koszyka
    ×

    Produkt został poprawnie dodany do Twojego koszyka!

    Ilość:

    Łącznie (brutto)